hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| آغاز عملیات اجرائی پروژه نقش برجسته دیواره‌های زیر گذر بسیج همزمان با هفته بسیج

قم| آغاز عملیات اجرائی پروژه نقش برجسته دیواره‌های زیر گذر بسیج همزمان با هفته بسیج

همزمان با هفته بسیج عملیات اجرای نقش برجسته در دیواره‌های زیرگذر بسیج آغاز شد.
                                


به گزارش رویداد ایران،سید محمد موسوی‌منش مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف بهسازی و زیباسازی جداره‌های این زیرگذر و اجرای طرح و نقشه ماندگار با فلسفه وجودی بسیج در این زیرگذر اجرا خواهد شد.
وی ضمن بیان لزوم جداره‌سازی های ماندگار با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر اظهار داشت: شهر قم امانتدار مردان خدا و شهیدان جنگ تحمیلی و مدافعین حرم بوده و براساس فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)که زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، این اثر هنری با مضامین در رثای رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و انتقال پیام ایثار و شهادت  به اجرا در خواهد آمد.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به استفاده از توان و ظرفیت‌های شهر قم در اجرای این اثر گفت: تمامی مراحل طراحی و اجرای این طرح توسط هنرمندان قمی و با استفاده از مواد و متریال ساخت داخل انجام خواهد شد.
موسوی‌منش همچنین از آغاز عملیات اجرائی زیباسازی جداره‌های پنج زیرگذر دیگر در شهر قم با متریال ماندگار در مناطق مختلف خبر داد و خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای این طرح‌ها تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید تا همزمان با آغاز سال جدید شاهد چهره‌ای جدید و هنرمندانه در سطح شهر قم باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد